.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در خطبه های نماز جمعه ساري مطرح شد:
انتقاد تند آيت الله طبرسي به دریافت کنندگان حقوق‌های نجومی
امام جمعه ساری گفت: بعضی از مسئولان با دریافت حقوق های چندین برابر به مردم خیانت کردند و موجب بدنامی بسیاری دیگر از مسئولان پاکدست نظام شدند که باید با آن دسته از متخلفان برخورد شود.

به گزارش شمال نیوز، آیت الله نورالله طبرسی ،نماینده ولی فقیه در استان مازندران امروز (25 تیر) در خطبه های نماز جمعه ساری، بر لزوم اجرای کامل فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در کشور و استان تاکید کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب در چند سال اخیر بارها بر اقتصاد مقاومتی و اقتصاد مردمی تاکید کردند و باید ظرفیت ها و استعدادهای استان شناسایی و در این راستا به کارگیری شود.

 

وی با بیان اینکه مازندران در حوزه اقتصاد مقاومتی از استعداد بالایی برخوردار است و مسئولان استانی و کشوری باید توجه بیشتری به آن داشته باشند، اظهار کرد: کوه، جنگل، کشاورزی، گردشگری، صنایع دستی و... از نمونه های شاخص استعدادهای مازندران در اقتصاد مقاومتی به شمار می رود که تحقق این شعار باید هرچه زودتر عملیاتی شود.

 

امام جمعه ساری با اشاره به ظرفیت عظیم مازندران در صنایع دستی، کشاورزی و گردشگری، افزود: اگر هر کدام از این ظرفیت ها به درستی درک و شناسایی شوند، اقتصاد مقاومتی در مازندران تحقق می یابد.

 

این مسئول با بیان اینکه بخش کشاورزی مازندران و استعداد بالا در تولید انواع محصولات غذایی می تواند نیاز بسیاری از کشور را برطرف کند، ادامه داد: لازمه تحقق این توجه بهظرفیت ها و استعدادها است که باید از آن به درستی بهره گیری شود.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به اینکه بعضی از استان های کشور ظرفیت های بزرگ مازندران را ندارند اما در حال تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی هستند، عنوان کرد: مازندران با بهره گیری از ظرفیت های تولید محصولات کشاورزی و زراعی می تواند قطب کشاورزی کشور شود و بسیاری از نیازهای دیگر استان ها را برطرف کند.

 

وی با انتقاد از واردات بی رویه محصولات کشاورزی در زمان تولید و برداشت محصولات داخلی، گفت: دولت اجازه واردات بی رویه به کشور را ندهد و بیاد از تولید داخلی حمایت شود.

 

به گزارش شبستان، نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه کشاورزان به حمایت دولت نیاز دارند و در این زمینه دولت نباید کوتاهی کند، اضافه کرد: حمایت از تولید داخل موجب تحقق اقتصاد مقاومتی می شود.

 

این مسئول یکی از راه های پیروزی کشور مقابل دشمنان قسم خورده  ملت ایران را تقویت اقتصاد مقاومتی دانست و بیان کرد: دشمن با برنامه های مختلف می خواهد به اقتصاد کشور صدمه وارد کند و با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی در واقع کشور از تحریم ها واکسینه می شود.

 

آیت الله طبرسی بر لزوم حمایت و کمک دولت از طرح های اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و افزود: حدود 52 هزار مازندرانی در تحت پوشش کمیته امداد هستند که با شرایط جغرافیایی و استعداد بالا در حوزه های مختلف ما نباید این تعداد مددجو داشته باشیم.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه شورای نگهبان برای کشور حیاتی است و نباید بگذاریم برخی ها به این نهاد هجمه وارد کنند، خاطرنشان کرد: تضعیف شورای نگهبان تضعیف کشور و مردم را در برابر خواهد داشت و نباید بگذاریم دشمن به آن نفوذ کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم حمایت همه جانبه مردم از شورای نگهبان تاکید کرد و ادامه داد: دشمن می خواهد شورای نگهبان تضعیف شود و با نفوذ به کشور صدمه وارد کند و قطعا مردم و رهبر معظم انقلاب (حفظه الله)  اجازه این کار را نخواهند داد.

 

این مسئول در بخشی دیگر از سخنان، دریافت کنندگان حقوق های چندین میلیونی را خائنین به نظام و مردم دانست و گفت: بعضی از مسئولان با دریافت حقوق های چندین برابر به مردم خیانت کردند و موجب بدنامی بسیاری دیگر از مسئولان پاکدست نظام شدند که باید با آن دسته از متخلفان برخورد شود.

 

آیت الله طبرسی بر بازگردانده شدن حقوق های نجومی به بیت المال تاکید کرد و ادامه داد: همه مسئولان باید تلاش کنند ریشه حقوق های نجومی قطع شود و مدیران متخلف نیز برکنار شوند.

 

وی با اشاره به وجود 17 هزار شهید ترور در نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: دولت فرانسه از منافقان حمایت کرد و دستگاه دیپلماسی باید در این خصوص و ارتباط با فرانسه چاره اندیشی کند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 تير 1395
ضمن تائید فرمایشات امام جمعه محترم ، سوال مهم این است که ، یک کارمند شخصا حقوق را واریز و دریافت نمیکند ، کارمند صرفا بداشت میکند . آیا کسانی که حقوق را نظارت و واریز میکنند در جریان موضوع نبودند؟ مثلا دیوان محاسبات . بازرسی ها و.. قطعا بوده اند ..حال باید پرسید مقصر اصلی کیست؟
نا شناس 26 تير 1395
خودت هم هستی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.507 seconds.